Державне агентство розвитку туризму України з метою підтримки туристичної галузі та стимуляції туристичного сегменту економіки має намір організувати масштабну соціальну рекламну кампанію з наративом «Надихнись Україною!».

У межах кампаній було виготовлено телевізійний рекламний ролик, який розміщений за посиланням http://surl.li/ctitn. Відеоролику надано статус соціальної реклами (копія експертного висновку Національної ради України з телебачення та радіомовлення додається). Мета проекту - переконати українців знайти час на відпочинок навіть в умовах війни, тому що тривала боротьба потребує сил.

До проекту погодились долучитися популярні лідери думок, які на власному прикладі та в цікавій формі донесуть ключові меседжі кампаній — про необхідність відпочинку під час війни та підвищеного стресу, про підтримку економіки та про відновлення сил людей для подальшої боротьби з окупантами.