Моніторинг надання та оцінка якості соціальних послуг по Комунальній установі "Центр надання соціальних послуг" Новосанжарської селищної ради

        Протягом лютого-березня 2021 року було проведено моніторинг надання та оцінку якості соціальних послуг по Комунальній установі  "Центр надання соціальних послуг" Новосанжарської селищної ради.

       Метою проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг є проведення аналізу виконання норм чинного законодавства з надання соціальних послуг, здійснення обслуговування відповідно до реальних потреб отримувачів соціальних послуг, узагальнення інформації та планування роботи з розвитку системи надання соціальних послуг.

       Станом на 10.03.2021 року в даній установі 143 громадяни похилого віку та особи з інвалідністю отримують послуги соціального робітника. Протягом 2020 року обслужено 172 особи, в тому числі:

-         особи віком 80 років і старші – 97,

-         особи з V групою рухової активності – 29,

-         громадяни похилого віку – 166,

-         особи з інвалідністю – 43,

-         ветерани війни (інваліди війни) – 43(4),

-         внутрішньо переміщені особи – 2,

-         ветерани праці – 21,

-         постраждалі внаслідок аварії на ЧАЕС – 2

      Важливим напрямом роботи Центру є відвідування вдома громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, надання їм консультацій, допомоги у зборі, оформленні та доставці необхідних документів підопічних до відповідних установ та організацій для своєчасного отримання ними всіх необхідних соціально-побутових послуг в їх домогосподарствах.

         Більшість отримувачів соціальних послуг відзначили увагу та небайдужість працівників Центру до їх потреб, повагу до особистих переконань, дотримання вимог щодо конфіденційності особистої інформації та висловили свою подяку за гідне обслуговування. 

       Підводячи підсумки, на підставі аналізу показників діяльності працівників Центру з надання соціальних послуг на засіданні комісії з зовнішньої оцінки якості соціальних послуг шляхом узагальнення даних відсотковий еквівалент в цілому складає 96% та відповідає статусу "Добре".

       Всі проблемні питання, які виникають в процесі роботи, працівниками Центру  вирішуються в робочому порядку та позитивно. Більшість отримувачів соціальних послуг відзначили увагу та небайдужість співробітників Центру до їх потреб, повагу до особистих переконань, безпеку під час отримання послуг, дотримання вимог щодо конфіденційності особистої інформації та висловили свою довіру як на сьогоднішній день, так і на майбутнє.

     Для підопічних Центру створені належні умови, при яких вони почувають себе суспільно корисними, зберігаючи оптимістичні та реалістичні надії на те, що за нових життєвих обставин залишаться корисними та потрібними. Така оцінка і є однією з найважливіших складових оцінки діяльності Комунальної установи "Центр надання соціальних послуг" Новосанжарської селищної ради Полтавської області.