Реформування української освіти в дії: у Нових Санжарах відбулася серпнева педагогічна конференція

28 серпня Новосанжарська альма-матер (школа) у своїх стінах гостинно зустрічала селищного голову Інну Кобу, ректора Полтавського інституту післядипломної педагогічної освіти імені М.В. Остроградського Віталія Зелюка, методистів ПОІППО та освітян Новосанжарської ОТГ. Офіційна частина пленарного засідання цьогорічної педагогічної конференції проходила під гаслом "Розвиток освіти-інвестиції в майбутнє ОТГ ". 

Звертаючись до освітян, селищний голова Інна Коба привітала їх з початком нового навчального року та сказала: "Сьогодні будемо говорити про дуже важливі речі. Про систему освіти, сучасну, доступну, перспективну. Нова українська школа – один із найважливіших пріоритетів, який має підтримку, розвиток та інвестування. Саме з освіти виходить українська інтелігенція». Далі до усіх присутніх в залі звернувся ректор Полтавського інституту післядипломної педагогічної освіти імені М.В. Остроградського Віталій Зелюк. Віталій Володимирович повідомив про те, що перед початком нового навчального року між виконавчим комітетом Новосанжарської селищної ради та Полтавським інститутом післядипломної педагогічної освіти імені М.В. Остроградського підписана угода про забезпечення методичним супроводом працівників освітньої галузі Новосанжарської ОТГ.
Загалом виступи учасників основної панелі, методистів ПОІППО та керівників навчальних закладів ОТГ, були присвячені визначенню завдань, що стоять перед українським суспільством, нашою громадою та педагогами для успішної реалізації освітньої реформи.
Насиченою та дуже корисною виявилася наступна частина заходу, що передбачала роботу секцій. Були представлені різнопланові панелі, де розглянуто результати першого року НУШ та підготовку до 2019/2020 навчального року, стандарт базової середньої освіти НУШ, педагогіку партнерства, інклюзію тощо. Перша зустріч педагогів та методистів ПОІППО у новому форматі минула плідно та насичено.
Цьогорічна серпнева конференція педагогічних працівників підвела підсумки першого року впровадження Нової української школи, окреслила досягнення та проблеми, що турбують педагогічних працівників та керівників закладів освіти в умовах реформування освітньої галузі, визначила стан і перспективи її розвитку та дала старт новому навчальному року.